SEJARAH LIFEPHARM
LifePharm Global Network adalah anak syarikat LifePharm, Inc. Peneraju utama LifePharm dalam bidang industri nutraceutical dan wellness lebih dari 25 tahun .
Dalam tahun 2001, LifePharm telah menerokai pasaran baru dan berubah ke Industri Nutraceutical Negara Negara Asia.
Mengilangkan produk nutraceutical yg berkualiti tinggi di Amerika Syarikat dengan ciptaan yang unik, Pembungkusan yang menarik dan berwarna warni yg sesuai utk pasaran retail.
Menaja Artis sebagai jurucakap dan duta produk dan melancarkan ke tahap kelas pertama melaui kempen media semasa untuk membina penjenamaannya.
Dengan ini, LifePharm telah memecah pasaran dengan pantas dan menjadi salah satu jenama terkemuka dengan produk-produk sangat berkualiti tinggi pada tahap standard dunia.
Selepas memecah pasaran asia dalam industri retail, LifePharm telah tersenarai di bursa sham pada tahun 2004 atas nama ‘LifeBrandz’ (www.lifebrandz.com) dan dalam masa 2 tahun kemudian , Jualan Syarikat telah melebihi 100 juta US Dollar..
Produk-produk LifePharm telah dipasarkan melebihi 1300 pusat jualan di 6 negara di Asia. Usaha kita untuk mendapatkan 2 pengiktirafan iaitu Extrim dan Intenz. Dengan pengiktirafan Superbrands Awards ini telah memberi kejayaan yang besar dalam industri perniagaan retail kami dan mendapat nama di pasaran dunia seperti Bank of America, Boeing, Sony, Coca Cola etc.
KEKUATAN Syarikat LifePharmGlobalNetwork
1) Sebuah syarikat yg disokong oleh sebuah syarikat pemasaran konvensional bernilai Ratusan Juta Dollar Amerika .
2) Memiliki pusat penyelidikan & pembangunan ( R & D center ) berkeluasan 50,000 kaki persegi di california, USA.
3) Pasukan pengurusan yang berpengalaman lebih 40 tahun dibidang pemasaran networking .
4) Division produk dipimpin oleh pasukan penyelidik dan saintis berkaliber yang berkelulusan tinggi .
5) Kepimpinan sangat pengalaman dalam kaedah pemasaran baik konvensional mahu pun cara moden.
2) Memiliki pusat penyelidikan & pembangunan ( R & D center ) berkeluasan 50,000 kaki persegi di california, USA.
3) Pasukan pengurusan yang berpengalaman lebih 40 tahun dibidang pemasaran networking .
4) Division produk dipimpin oleh pasukan penyelidik dan saintis berkaliber yang berkelulusan tinggi .
5) Kepimpinan sangat pengalaman dalam kaedah pemasaran baik konvensional mahu pun cara moden.